Strona główna » Artykuły » Pozycjonowanie stron internetowych w biznesie

Pozycjonowanie stron internetowych w biznesie

Pozycjonowanie stron internetowych jest to wpływanie na wyszukiwarkę (Google, Bing, Yahoo, itd) w taki sposób, aby po wpisaniu interesującego nas hasła, nasza strona wyświetlała się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania.

Kiedy zaakceptujemy fakt, że żyjemy w XXI wieku, w czasach, gdy z internetu korzysta prawie każdy, szybko dojdziemy do wniosku, że strona WWW to absolutna podstawa funkcjonowania każdej firmy.

Ale sama strona to zaledwie połowa sukcesu, ponieważ strona o której nikt nie wie, nie generuje nowych klientów, czyli zysku.

Według badań rynku, większość osób szukających specjalisty (np. hydraulika), wpisuje w Google lub inną przeglądarkę, interesujące go zapytanie. Jeśli osoba wyszukująca jest z Zielonej Góry, wtedy naturalnym jest wpisanie hasła „hydraulik Zielona Góra”.

Google jako pasywne i niewyczerpalne źródło klientów

Firmy, których strony wyświetlają się wysoko pod tym hasłem, generują większość ruchu, który przekłada się na telefony od potencjalnych klientów. I takim sposobem firma X zyskuje nowego kontrahenta.

Specjalista SEO – kiedy warto skorzystać z jego usług?

Każdy kto zleca pozycjonowanie swojej strony (czy to osoba fizyczna, czy firma) robi to w jednym celu – aby zdobyć nowych klientów lub nowe kontakty dla własnej firmy lub działalności. Czyli jest to nic innego jak inwestycja.

Inwestycja, czyli klient wyciąga więcej niż wkłada, a to wszystko dzięki dobrze przeprowadzonej kampanii SEO.

A jak to wygląda w praktyce?

Każdy przypadek jest inny i nie ma tutaj reguły. Stopa zwrotu może być różna w zależności od branży i jest zależna nie tylko od pozycji w Google, ale także od zaangażowania właściciela firmy, który z pozycjonowania korzysta.

Ponadto jest to jedna z najtańszych form reklamy, patrząc na stosunek kosztów do zysków jakie przynosi.

Panie, bierz pozycjonowanie

Czy to możliwe aby ktokolwiek, kto nie jest pracownikiem Google mógł wpływać na wyszukiwarkę i wyświetlane przez nią wyniki?

Dla wielu może wydać się to czarną magią, dla niektórych nawet oszustwem i sposobem na zarobek, ale tak, jest to jak najbardziej możliwe. Pozycjonowanie stron internetowych to nic innego jak najzwyklejsza w świecie manipulacja przeglądarką. Pozycjoner stosuje techniki, które powodują, że strona staje się atrakcyjna dla Google, dzięki czemu ten umieszcza ją wyżej w wynikach wyszukiwania.

Internet czyli szansa dla młodych firm

Pozycjonowanie to wielka szansa dla firm, które dopiero zaczynają swoją działalność, przez co nie mają dostatecznie rozwiniętej siatki klientów. Bardzo często bywa tak, że młoda firma, która korzysta z usługi pozycjonowania generuje taki sam ruch, a niejednokrotnie nawet większy od swojej konkurencji, która na rynku istnieje od lat. Wszystko dzięki wysokim pozycjom w Google oraz temu, że w dzisiejszych czasach ciężko znaleźć osobę, która z internetu nie korzysta.

Jak zacząć?

Wystarczy, że skontaktujesz się ze mną, a będziemy mogli wspólnie omówić i wybrać najbardziej efektywną strategię promocji Twojej firmy. Jeśli masz pytania to chętnie na nie odpowiem.

Zainwestuj w reklamę, zdobądź nowych klientów i bądź krok przed konkurencją!

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *